CRM

amoCRM

Ostatnia aktualizacja: 25 kwietnia 2022, 00:55

Producent: amocrm.com
Typ: Zarządzanie relacjami z klientami
Przeznaczenie: szkoły, uczelnie, firmy, organizacje
Licencja: własnościowy
Pobranie (trial): amocrm.com
Platforma: wieloplatformowy
Dokumentacja: amocrm.com/support/kb/what-is-mbs/
FAQ:
Forum:
Wikipedia:
Język polski:
Cena: płatny

amoCRM to pierwszy na świecie CRM obsługiwany za pośrednictwem wiadomości. Komunikacja wielokanałowa pozwala rozmawiać przez komunikatory, e-maile i połączenia z jednej aplikacji. Każda interakcja z klientami może być spersonalizowanym dialogiem jeden na jednego. Ponadto menedżerowie uwielbiają narzędzia analityczne, raportowe i automatyzacyjne. Jest to idealne rozwiązanie sprzedażowe dla przedsiębiorców i małych oraz średnich firm oparte na komunikatorze internetowym.

amoCRM został zaprojektowany, aby pomóc Ci zarządzać potencjalnymi klientami, zadaniami i zespołem sprzedaży. Jako menedżer będziesz mieć pełną kontrolę nad zespołem i zadaniami, dzięki niezwykle bogatym narzędziom analitycznym i monitorującym.

Generowanie potencjalnych klientów jest proste, dzięki łatwym w użyciu integracjom i formularzom internetowym amoCRM. Wszystkie zdarzenia są przechowywane na karcie głównej, w tym: nagrania rozmów, zadania i wiadomości czatu. Żadne dane nie zostaną utracone ani zapomniane.

Dzięki automatyzacji przepływu pracy możesz mieć pewność, że zespół sprzedaży nie będzie tracić czasu na powtarzalne zadania. Zarządzaj potencjalnymi klientami, przydzielaj zadania, uruchamiaj kampanie e-mailowe i wiele więcej bez kiwnięcia palcem. Dogłębne analizy zapewniają pełny przegląd procesu sprzedaży. Możesz nawet zarządzać CRM w drodze, dzięki aplikacji mobilnej dostępnej zarówno na iOS, jak i Androida.

Proces instalacji przebiega tak płynnie, jak to możliwe. Łączenie adresu e-mail i importowanie bazy danych klientów zajmuje tylko chwilę. Zintegruj się z niezliczoną liczbą różnych usług i zbuduj potężny stos sprzedaży. Naszym klientom oferujemy bezpłatną pomoc przy instalacji i konfiguracji, a także wsparcie wielokanałowe w godzinach pracy.

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skip to content