Zoho Office Suite
Producent: www.zoho.com
Typ: Pakiety biurowe
Przeznaczenie: szkoły, uczelnie, firmy, organizacje
Licencja: własnościowa
Pobranie:
Platforma: wieloplatformowy
Dokumentacja:
FAQ:
Forum:
Wikipedia: en.wikipedia.org/wiki/Zoho_Office_Suite
Język polski:
Cena: bezpłatny/płatny
Zoho Office Suite to indyjski internetowy pakiet biurowy online zawierający edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, prezentacje, bazy danych, sporządzanie notatek, strony wiki, konferencje internetowe, zarządzanie relacjami z klientami (CRM), zarządzanie projektami, fakturowanie i inne aplikacje. Jest rozwijany przez Zoho Corporation.
Zoho Office Suite został wydany w 2005 roku z internetowym edytorem tekstu. Dodatkowe produkty, takie jak arkusze kalkulacyjne i prezentacje, zostały później włączone do Zoho. Aplikacje Zoho są dystrybuowane jako oprogramowanie, jako usługa (SaaS).
Zoho korzysta z otwartego interfejsu programowania aplikacji w swoich produktach Writer, Sheet, Show, Creator, Meeting i Planner. Zawiera także wtyczki do programów Microsoft Word i Excel, wtyczkę OpenOffice.org i wtyczkę do przeglądarki Firefox.
Zoho Sites to narzędzie do tworzenia witryn internetowych działające w trybie „przeciągnij i upuść”. Zapewnia hosting, nieograniczone miejsce na dane, przepustowość i strony internetowe. Funkcje obejmują także szereg szablonów witryn internetowych i witryn mobilnych.
Zoho CRM to aplikacja do zarządzania relacjami z klientami z funkcjami, takimi jak: zaopatrzenie, zapasy i niektóre funkcje księgowe ze świata ERP. Wersja bezpłatna jest ograniczona do 10 użytkowników.
W październiku 2009r. firma Zoho zintegrowała niektóre swoje aplikacje z pakietem internetowym Google Apps. Umożliwiło to użytkownikom logowanie się do obu pakietów za pomocą jednego loginu. Zoho i Google nadal pozostają odrębnymi, konkurującymi ze sobą firmami.